Не поспішаємо зростати

Нікому не спаде на думку пояснювати першокласникам інтеграли або тренувати трирічну дитину самостійно переходити дорогу. Очевидно, дітям це не під силу. Але чомусь ми вимагаємо від дошкільнят посидючості, намагаємося навчити читати карапузів, які до ладу ще говорити не вміють і всіляко підганяємо дітей там, де це марно і навіть шкідливо.

Не поспішаємо зростати

Що не піддається прискореному розвитку:

Самостійність. якщо малюк соромиться, боїться і потребує вашої присутності, ви не допоможете йому, позбавивши своєї підтримки! Коли дитина буде готова, вона сама відокремиться від вас, але ініціатором має бути вона, а не ви.

Емоційна зрілість. Контролювати гнів, розчарування та сильні бажання під силу не кожному дорослому. Імпульсивність-це абсолютно нормальна якість для дітей, впоратися з яким допоможе не заборона на почуття, а зміцнення нервової системи та тренування функцій психіки, що управляють.

Інтелектуальний розвиток. Улюблене всіма читання з пелюшок та японська мова на факультатив у дитячому садку не працюють так, як припускають батьки. Раннє інтелектуальне розвиток не дає фори у майбутньому і статистично доведено, що він впливає наступну успішність дітей.

Діти обов’язково стануть самостійними, навчаться читати та писати, рахувати в умі, коли будуть готові. А батько має створити ті самі “сприятливі умови” для цього таким чином:

Позбутися тривожності. Тривога страшніша за дементора: вона з’їдає не тільки радість, а й енергію, яка є у людини для розвитку та освоєння нового. Тривожний батько стає агресивним і нервовим, а тривожні діти часто страждають від страхів та невпевненості у собі. Їм складніше знайти ту саму “точку спокою”, і коло замикається: через тривогу у дитини немає ресурсу на гармонійний розвиток, через це нервує батько, а дитина починає тривожитися ще сильніше. Намагайтеся не поспішати самі і не підганяйте дитину. Ляжте спати на півгодини раніше, встаньте із запасом у 15 хвилин і через тиждень ви побачите, наскільки спокійнішим стало життя без постійних “швидше, ми запізнюємося”.

Не поспішаємо зростати

Створіть багате середовище. Щоб дитина чимось зацікавилася, її необов’язково сідати за парту. дайте дітям можливість пробувати світ на дотик, смак та запах. Спортивні майданчики, прогулянки, вільна гра-найприродніше середовище для розвитку дошкільнят та учнів молодших класів.

Слідуйте за інтересом. Кожна дитина у своєму розвитку проходить етапи, які найбільш сприятливі для освоєння нової навички. Ходьба, мова, читання, соціалізація – у всього є свій час, і дитина інтуїтивно тягнеться до тієї діяльності, яка потрібна йому для виходу на новий етап розвитку. Намагайтеся уважно спостерігати за дитиною, щоб побачити і зрозуміти її прагнення, і не прив’язуйтесь до жорсткого плану, де по понеділках танці, а у 8 років другий іноземний.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *